Positivt: vÀldigt vacker miljö och trevliga omgivelser, mysigt stÀlle med snÀll och tillmötesgÄende personal, vÀldigt bra strand utanför hotellet, avslappnad atmosfÀr, exotiskt och vackert, bra storlek pÄ bungalows
Negativt: lite för enkel standard för priset, mycket mygg, tog vÀldigt lÄng tid i restaurangen, frukosten enkel, dyra tillÀggstjÀnster sÄsom massage och resa med hotellets longtail bÄt, wi-fi enbart i lobbyn (men det fungerade bra), bungalows har Äldrats en del och stÀmmer inte helt med bilderna